.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی: انتقادها را بايد با جان و دل پذيرفت
ابراهیمی: انتقادها را بايد با جان و دل پذيرفت معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران با ابراز خرسندي از تشكيل شوراي اطلاع‌رساني در استان گفت: نيمي از اخبار كشور از كانال‌هاي غير رسمي و غير معتبر است.
  هادي ابراهيمي صبح امروز در نخستين جلسه شوراي اطلاع‌رساني مازندران با تاكيد بر اينكه تشكيل اين شورا ضروري به نظر مي‌رسد، اظهار داشت: حجم اطلاعات و اخبار به گونه‌اي است كه بايد اطلاع‌رساني صاحب يك سازمان درست و شايسته شود.

وي با تاكيد بر اينكه اقتضائات اصل تكنولوژي ايجاب مي‌كند كه اين شورا تشكيل شود، تصريح كرد: افزايش بي‌رويه خبر و مشخص نبودن منابع آن از مشكلات فراروري اطلاع‌رساني درست و هدفمند است.

معاون سياسي ـ امنيتي استان مازندران با يادآوري اين نكته كه سامانه خبري درست و مستقل يك ضرورت جدي محسوب مي‌شود، خاطرنشان كرد: حدود نيمي از اخبار كشور از كانال‌هاي غير رسمي و غير معتبر است.

وي با اشاره به اينكه مشتري‌مداري نبايد در مراكز خبري با عنوان مهم‌ترين اصول كاري مطرح شود، يادآور شد: اين مسئله بدون در نظر گرفتن مصالح آن استان مشكلاتي را به وجود خواهد آورد.

ابراهيمي با تاكيد بر اينكه دولت نهم و دهم در معرض بسياري از اخبار و تحليل‌هاي نادرست قرار گرفتند، بيان داشت: ولي بايد انتقادها را پذيرفت.

* 24 هزار خبر منفي فقط در يك روز
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران با يادآوري اين نكته كه بايد انتقادها را با جان و دل پذيرفت، سياه‌نمايي را امري ناپسند در اطلاع‌رساني متذكر شد و افزود: مشاهده مي‌شود كه بر عليه دولت روزانه در منابع خبري مختلف بيش از 24 هزار خبر منفي درج مي‌شود.

ابراهيمي نقد منصفانه و دفاع واقع بينانه را كه از سوي رهبر معظم انقلاب ترسيم شده است، راهكار مديران و اصحاب رسانه برشمرد و اضافه كرد: رسانه‌ها بايد محكم و متقن به نقد منصفانه بپردازند و مديران دستگاه‌هاي اجرايي نيز با بيان عملكرد و مشكلات به دفاع واقع‌بينانه از خود بپردازند.

* شوراي اطلاع‌رساني مازندران ارتباط دو سويه با رسانه‌ها خواهد داشت
هادي ابراهيمي معاون سياسي ـ امنيتي استان مازندران با اعلام اينكه رسانه‌ها بستر اطلاع‌رساني هستند، خواستار برقراري ارتباط دو سويه استانداري مازندران با رسانه‌ها شد.

وي تصريح كرد: خبرنگاران بايد در اين سامانه مورد حمايت جدي واقع شوند.

ابراهيمي با اشاره به اينكه يكي از وظايف حاكميت ايجاد اميد و انگيزه در زندگي و شادماني است، گفت: با اطلاع رساني درست و منصفانه اين امر محقق خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه سطح شوراي اطلاع‌رساني در استان بايد در سطح دولت ديده شود، خواستار سامانه مناسب براي فضاي اطلاع‌رساني دولت در مازندران شد.

*فقط مديران بايد در اين جلسه شركت كنند
معاون سياسي ـ امنيتي استان مازندران با تاكيد بر اين نكته كه حضور اعضاي جلسه در اين شورا بايد جدي گرفته شود، اظهار داشت: دستگاه‌هايي كه عضو اين جلسه هستند بايد خود را ملزم كنند كه فقط مدير آن دستگاه در اين جلسه حضور يابد و حتي معاون آن نيز قابل قبول نيست.

وي با استقبال از حضور نماينده خانه مطبوعات در اين شورا افزود: براي ارتباط دو سويه استانداري با خبرنگاران خانه مطبوعات بايد حضوري جديد در اين شورا داشته باشد.

وي با ابراز گلايه از برخي از مديران گفت: دولت خدمت از طرف برخي از مديران نيز مورد بي‌توجهي است به طوري كه رئيس جمهور هر 45 روز در رسانه ملي و ديگر رسانه‌ها حاضر مي‌شود و به سئوال نمايندگان افكار عمومي پاسخ مي‌دهد ولي اين در حالي است كه برخي از مديران مازندراني ارتباط خوبي با رسانه‌ها ندارند.

ابراهيمي خواستار مشخص شدن جايگاه روابط عمومي در اين شورا شد و ادامه داد: بسياري از روابط عمومي‌ها نمي‌توانند خدمات دولت را به رسانه‌ها و مردم انعكاس دهند.

* منابع خبري بايد جدي گرفته شود
معاون سياسي ـ امنيتي استان مازندران از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا از منابع خبري دقيقي براي اطلاع‌رساني استفاده كنند.

وي كه معاونت اطلاعات اخبار و صدا و سيما مازندران را نيز تجربه كرده است، يادآور شد: در اطلاع‌رساني و خبر سرعت، صحت و دقت بايد به صورت همزمان لحاظ شود.

وي تاكيد كرد: بايد با صداقت و تعامل بايد با مردم برخورد كرد.

ابراهيمي از تريبون نماز جمعه‌ها به عنوان مركزي براي اطلاع رساني و تبليغ خدمات دولت ياد كرد و افزود: شموليت كار شوراي اطلاع‌رساني بايد افزايش پيدا كند.

ابراهيمي بيان داشت: حق دولت اين است كه در مقابل انبوهي خدمات اطلاع‌رساني بهتري به مردم شود/فارس.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.